חניית אקספו

שירות אינטרנט/אפליקציה מופעל על ידי WEBMIND28

הלקוח שלנו היה אקספו תל אביב – מרכז כנסים בינלאומי, שחיפשו פתרון למערכת ניהול הגישה לחניה שלהם.

מבוא:

האקספו תל אביב – מתחם ירידים המשמש כמקום לתערוכות בינלאומיות, תערוכות, אירועי תרבות וכנסים ומקבל עד 2.5 מיליון מבקרים בשנה – חיפש פתרון תוכנה יעיל לשליטה ובקרה על הגישה והתשלום עבור אזורי החניה שלהם באופן אוטומטי לחלוטין.

רכבי אורחים שאינם צריכים לשלם עבור כניסה מותרים אוטומטית כניסה/יציאה. אלה כוללים את הקטגוריות הבאות:

  • רכבי הובלה מארגנים והסעות – העובדים במסגרת אירוע (תערוכה, יריד, כנס וכו’).
  • רכבי דיירים – אלו השוכרים שטחי משרדים באקספו תל אביב.
לכל ארגון ניתנת מכסה למספר כלי הרכב והכניסות/יציאות המותרות ליום, חודש וכו’.
האתגר:

ללקוח כבר היו מספר מערכות בכל אחת מגישה לאזור החניה שלו, כולל זיהוי לוחיות רישוי, הנפקת כרטיסים ויכולות עיבוד תשלומי כרטיסים.

ככזה, התוכנית לעתיד הייתה לפתח CRM לגישה לחניה שיוכל לנהל את כל התהליכים הללו, כמו גם להשתלב עם ה-CRM וה-HTS הקיימים של האקספו.

Unmute
Current Time 0:11
/
Duration Time 1:41
Loaded: 0%
Progress: 0%
Stream TypeLIVE
Remaining Time -1:29
 
Playback Rate
1
    Chapters
    • Chapters
    Subtitles
    • subtitles off
    Captions
    • captions off
    פִּתָרוֹן:

    הצעד הראשון היה לתכנן מערכת שתוכל להבחין בין קטגוריות שונות של רכבים/מבקרים – ספציפית, אלו שנכנסים לעבודה רק לאירוע מסוים (מארגני אירועים ונהגי משלוחי הובלה) לבין אלו שנכנסים על בסיס קבוע לטווח ארוך יותר. (רכבי דיירים). תהליך זה דרש אלגוריתם חזק שיוכל לזהות קטגוריות מבקרים שונות ואת המכסות שלהם.

    כמו כן, היה צורך לעצב בקפידה ממשק פשוט וידידותי למשתמש ושסיפק למנהלים רשימת בקרת גישה מלאה (ACL), תפקידי משתמשים והרשאות כדי להבטיח שהם יוכלו לנהל ביעילות את מכסות הארגון שלהם.

    לאורך תהליך הפיתוח, הצוות נפגש בקביעות עם הנהלת אקספו, מארגני אירועים ודיירים כדי לקבל את המשוב שלהם לגבי המראה והתחושה, כמו גם הפונקציונליות של עיצוב ה-UX של המערכת. צוות אבטחת האיכות ערך גם בדיקות קפדניות כדי לחסל באגים ולהבטיח את אבטחת המוצר.

    התוצאות:

    התוצר הסופי ללקוח היה CRM חזק, ניתן להרחבה, ידידותי למשתמש ומאובטח לגישה לרכב שכלל את התכונות העיקריות הבאות.

    גישה ותפקידים של משתמשים:
    מערכת ה-CRM כללה שמונה תפקידי משתמש שונים (סופר אדמין, אדמין, מארגן אירועים, מארגן כנסים, מציג, דייר אדמין, דייר חברה ושומר), כל אחד עם גישה ופונקציונליות שונות בהתאם לצרכיו ולהרשאותיו. לוחות המחוונים שנוצרו עבור כל סוג אחר של משתמשים נועדו להיות גם ניידים וגם ידידותיים למשתמש ולספק גישה חלקה למידע בכל עת ובמכשירים שונים.

    זיהוי רכב/אורח:
    מערכת ה-CRM לגישה לחניה מסוגלת לזהות את סוג הרכב/האורח שנמצא כרגע בכל שער כניסה לחניה באמצעות אינטראקציות עם מערכת זיהוי הרכב (VRS) של ה-HTS. תוך פחות משנייה אחת, ה-CRM מעבד את פרטי הלוח ופותח את השער המתאים אם כניסה/יציאה לאזור האקספו מותרת לאדם זה.

    מכסות כניסה/רכב:

    ה-CRM לגישה לחניה קובע באיזו תדירות ובאילו ימים כל רכב רשאי להיכנס/לצאת ממתחם האקספו, בהתאם לסוג המבקר (אורח קבוע עם מנוי, אורח קבוע ללא מנוי, אורח חד-יום) ולחברה או ארגון שהוקמה מראש. מכסות.

    יכולות דיווח:
    משתמשי לוח המחוונים של CRM עם גישה לחניה יכולים להפיק דוחות מתקופות זמן שונות (יום אחד, שבועות, חודשים, רבעונים או שנים) האוסף נתוני כניסה/יציאה של רכבים, כפי שמותר בהתאם לסוג המשתמש שלהם. ניתן להוריד את כל הדוחות (כקובץ אקסל) מלוח המחוונים של המשתמש.

    דוחות כספיים המאגדים נתוני כניסה/יציאה עבור כל חברה לפי אורח במסמך בודד עשויים גם להיווצר על מנת לחייב לקוחות בקלות. במקרה שחברה חורגת ממכסת הכניסות/רכבים שנקבעה, הדוח יציין כמה חרגה החברה ומה הסכום הנוסף הנדרש לשלם.

    תקשורת עם מאמתים:
    כאמצעי בקרה/אבטחה נוסף, ה-CRM לגישה לחניה מסוגל לקבל נתונים ממכשירי אימות הממוקמים בכל כניסה במקרה שאורח המבקש גישה לא התווסף בעבר למערכת. לאחר מכן, המידע עבור אותו אורח נאסף ממכשיר זה על ידי מערכת הגישה לחניה ונכלל בדוחות.

    תקשורת עם CRM Expo תל אביב:
    מערכת ניהול גישת החניה CRM משולבת עם CRM Expo תל אביב הגדולה יותר. כתוצאה מכך, ה-CRM לגישה לחניה מתעדכן כל רבע שעה באירועי Expo חדשים או שינויים באירועים קיימים.