פורום היסודות

שירות אינטרנט/אפליקציה מופעל על ידי WEBMIND28

פורום הקרנות בישראל הוא קהילה של אנשי מקצוע בקרנות המבקשות להועיל לחברה הישראלית.
הוא משמש כמרכז ליצירת קשרים ושיתוף פעולה בין הקרנות החברים בו, ויוצר מרחב מיטבי לפיתוח וקידום המקצועיות בתחום הפילנתרופיה.

בקר באתר

2.5 מיליון מבקרים בשנה

200K מ”ר מקום תערוכה

250 אירועים שנתיים

20 אולמות כנסים

הלקוח:

אקספו תל אביב ממוקם בעיר תל אביב, מרכז המסחר והתרבות של ישראל. אקספו תל אביב הוקם בשנת 1933 בטקס אבן פינה לציון הקמת יריד הלבנט (יריד המזרח). לאחר קום מדינת ישראל, עברה אקספו תל אביב – שזכתה לשם “מרכז הירידים”, למקומה הנוכחי בשדרות רוקח. בשנת 2018 שונה שם המרכז ל-Expo Tel Aviv, על מנת לבסס את המוניטין שלו כמרכז כנסים בינלאומי מוביל.

הלוגו של אקספו תל אביב תמיד שילב גמל מעופף. הגמל מסמל את המזרח התיכון. הגמל המעופף מדגים את רוח החדשנות, היוזמה וההמצאה של אקספו תל אביב.

שדות המרעה הירוקים והגנים האלגנטיים המקיפים את מרכז הכנסים משמשים רקע שליו לעיר השוקקת תל אביב. מרכז הכנסים ידידותי לסביבה, וכל הבנייה והפיתוח נערכים בהתאם לתקנים סביבתיים.

האתגר:
הלקוח היה זקוק לפתרון פשוט ויעיל בניהול אירועים בקנה מידה גדול. ההיקף הגדול של שטחי התערוכה, מספר אירועים בו-זמנית, אלפי מציגים, אלף עשירי מבקרים, מקומות חניה, מצגות, פגישות אישיות, תשתיות. לעשות כל מיני דברים נוחים למארגנים, למציגים ולמבקרים הייתה המטרה העיקרית של האפליקציה.
שירותים הניתנים:

מחקר

כיוון יצירתי

אסטרטגיית חווית משתמש

יצירת אב טיפוס

אלגוריתם ניווט

הגדרת משואות ניווט

יישום מפות תלת מימד אינטראקטיביות

עיצוב UX/UI

עיצוב תנועה

פיתוח מותאם אישית

אופטימיזציה

תמיכה ופיתוח מתמשכים