Gizbarit

official app עוצב על ידי WEBMIND28

אפליקציית Gizbarit לנייד נוצרה כדי להרחיב את הפונקציונליות של הפלטפורמה מבוססת האינטרנט GizbaritBiz על ידי כך שתאפשר למשתמשים לנהל את הכספים שלהם תוך כדי תנועה. פתרון נייד זה מבטיח גישה בזמן אמת לנתונים פיננסיים, ללא קשר למיקום.

הלקוח:

Vaikra AG Projects Ltd., חברה המספקת פתרונות ניהול פיננסיים מקיפים לעסקים קטנים, רצתה להציע פתרון סלולרי שישלים את פלטפורמת הניהול הפיננסי המקיפה מבוססת האינטרנט שלהם. האפליקציה לנייד נועדה לספק למשתמשים את הגמישות לנהל את הכספים שלהם בכל זמן ובכל מקום.

האתגר:
האתגר המרכזי היה ליצור אפליקציה לנייד שתשמור על התכונות החזקות של פלטפורמת שולחן העבודה תוך אופטימיזציה למכשירים ניידים. זה גם היה צריך לספק גישה בזמן אמת למידע פיננסי קריטי.
הפתרון:

שירותים שניתנו:

  • עיצוב UX/UI: תוכנן ממשק ידידותי לנייד המציע את אותה פונקציונליות כמו גרסת שולחן העבודה.
  • אופטימיזציה לנייד: הבטיחה שהפלטפורמה תפעל ביעילות במכשירים ניידים.
  • אינטגרציה עם פלטפורמה קיימת: שילבה בצורה חלקה את האפליקציה לנייד עם פלטפורמת Gizbarit הקיימת כדי לספק חווית משתמש עקבית.
התוצאות:

האפליקציה לנייד שיפרה מאוד את הגמישות והנגישות של פלטפורמת Gizbarit. משתמשים יכולים כעת לנהל את הכספים שלהם בכל זמן ובכל מקום, מה שהוביל להגברת מעורבות המשתמש ושביעות רצון. הפתרון הנייד מאפשר לבעלי עסקים קטנים להישאר בשליטה על הפעולות הפיננסיות שלהם גם כשהם רחוקים משולחנותיהם. משתמשים יכולים ליצור את כל המסמכים הדרושים ישירות מהסמארטפונים שלהם, לצפות במידע פיננסי בזמן אמת ולחזות תזרימי מזומנים – מה שמבטיח שהם תמיד מעודכנים ומוכנים להתחייבויות הכספיות שלהם.